Predlog naj bi šel v obravnavo na vlado konec marca ali v začetku aprila, so na ministrstvu povedali na današnjem neuradnem srečanju z novinarji.
Veljavni zakon je star dve desetletji in zato je njegova posodobitev več kot nujna, so prepričani. Ne zajema namreč niti novih medijev niti novih tehnoloških rešitev, prav tako nima učinkovitih ukrepov za varovanje medijskega pluralizma. Hkrati ne razkriva medijskega lastništva in ne predvideva različnih državnih pomoči za medije.
Predlog ima tri stebre, ki so avtonomija novinarjev, medijska raznolikost in preglednost. Pri njegovi pripravi je sodelovala medresorska delovna skupina pod vodstvom ministrstva za kulturo.
Vključeni tudi novi mediji
Prinaša novo definicijo medija, ki zajema tudi nove medije. Pomembno povečuje preglednost medijske krajine, in sicer tako lastništva kot tudi financiranja medijev. Predvideli so posebne postopke, s katerimi bodo ugotavljali koncentracijo lastništva medijev. Hkrati želijo povečati preglednost državnega oglaševanja v medijih.
>> Več: Nov zakon o medijih naj bi izboljšal preglednost lastništva medijev