Ukrepi, ki jih je Evropska komisija oblikovala in predlagala leta 2015, so po poročanju nemške tiskovne agencije dpa del prizadevanj za okrepitev globalne spletne trgovine in pomoč evropskim spletnim trgovcem, ki se soočajo s hudo konkurenco ameriških spletnih velikanov.
Po novih pravilih bodo vsi evropski potrošniki v primeru nakupa pokvarjenega izdelka uživali enake pravice. Pravico bodo imeli izbirati med popravilom ali menjavo izdelka. Če popravilo ne bo mogoče, bodo upravičeni do znižanja cene novega izdelka ali preklica naročila. Po popravilu bo moral proizvajalec zagotoviti dveletno garancijo.
"Potrošniki bodo odslej bolje zaščiteni, pa naj gre za nakup majice, pametnega hladilnika ali glasbe," je poudaril romunski minister za pravosodje Tudorel Toader.
Podpredsednik Evropske komisije Andrus Ansip ter evropska komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Vera Jourova pa sta v skupni izjavi izpostavila, da bo dogovor okrepil zaupanje potrošnikov, kar bo posledično povečalo tudi prodajo.
Dogovor morata potrditi še evropski parlament in države članice, kar pa naj bi bila le formalnost.