Jourova je tedaj ocenila, da bi moral nemški avtomobilski velikan 8,5 milijona Evropejcem, ki so kupili njegove dizelske avtomobile, opremljene z napravo za goljufanje pri uradnih okoljskih testih, "gentelmansko" ponuditi roko. V tej luči se je zavzela za to, da nemška družba kupcem ponudi neke vrste bonus za neprijetnosti, denimo podaljšanje garancijskega obdobja na motorje.
Komisarka je imela od oktobra do danes z glavnim izvršnim direktorjem Volkswagna Matthiasom Müllerjem tri sestanke, zadnjega v začetku tega meseca. "In še vedno nisem dobila nobenega konkretnega odgovora," je dejala v ta teden objavljenem pogovoru za bruseljski spletni bilten EUobserver.
Müllerju je povedala, da je razočarana, da niso pokazali nobene pripravljenosti za kakšno tovrstno potezo, ne glede na to pa upa, da se bodo stvari še spremenile. Hkrati je izrazila razočaranje, da Evropska komisija nima pristojnosti za ukrepanje. Imajo pa to možnost nekateri nacionalni potrošniški organi, ki lahko dosežejo tudi finančne kompenzacije.
Evropski potrošniki, ki so bili žrtve afere, so precej na slabšem kot ameriški. Volkswagen bo sicer v ZDA za popravila oziroma odkup vozil s trilitrskimi dizelskimi motorji namenil skupno okoli 1,2 milijarde dolarjev (1,1 milijarde evrov).