Predlog ureja pravice in obveznosti iz prodajnih pogodb, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, s čimer se bo olajšalo čezmejno poslovanje. Poglavitne rešitve se nanašajo na določitev 30-dnevnega roka za izpolnitev prodajne pogodbe.
Obdobje, ko lahko potrošniki brez navedbe razloga odstopijo od pogodbe, ostaja 14 dni, v primeru, da prodajalec potrošnika ne bo jasno obvestil glede njegove pravice do odstopa od pogodbe, pa se bo vračilno obdobje podaljšalo na eno leto.
Pri nakupovanju prek spleta bo novela potrošnike obvarovala pred prikritimi stroški, izrecno pa bodo morali tudi potrditi, da razumejo, da morajo za storitev plačati. Jasneje se bo določil tudi način odstopa od pogodbe, ki je bila sklenjena na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov.
DZ je izglasoval dopolnilo, ki sta ga na pobudo malega gospodarstva in trgovinske zbornice vložili NSi in SLS in ki to, kaj mora podjetje zagotoviti potrošniku pri sklenitvi pogodbe na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, krči nazaj na tiste, ki se ukvarjajo z organizirano prodajo na daljavo.
Tako določilo, ki ga je matični odbor sprejel na predlog zveze potrošnikov in ki je obveznost razširil na tiste, ki se z organizirano prodajo na daljavo ukvarjajo le občasno, ne velja.
DZ je sprejel tudi dopolnilo, ki sta ga na pobudo malega gospodarstva in trgovinske zbornice vložili NSi in SLS in ki to, kaj mora podjetje zagotoviti potrošniku pri sklenitvi pogodbe na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, krči nazaj na tiste, ki se ukvarjajo z organizirano prodajo na daljavo.
Tako ni obveljalo določilo, ki ga je matični odbor sprejel na predlog zveze potrošnikov in ki je obveznost razširil na tiste, ki se z organizirano prodajo na daljavo ukvarjajo le občasno.