c S

Klub slovenskih podjetnikov za tovarištvo in povezovanje poštenih podjetnikov

06.01.2014 17:45 Ljubljana, 06. januarja (STA) - Klub slovenskih podjetnikov, ki je bil ustanovljen danes, izpostavlja tovarištvo in povezovanje med podjetniki. Kot poudarja predsednik kluba Marjan Batagelj, so vstopni pogoji za klub izjemno visoki, saj ne želijo sodelovati v tajkunskih zgodbah, povezanih s politiko, pač pa s poštenimi in družbeno odgovornimi posamezniki.

Kot je danes na novinarski konferenci v Ljubljani poudaril Batagelj, sicer lastnik podjetja Postojnska jama, so za klub postavili visoka merila in verjame, da bodo prenašali naprej vrednoto podjetništva. V klubu so dobrodošli tako samostojni podjetniki kot družbe z omejeno odgovornostjo. "S sodelovanjem pri nastopih na tujih trgih želimo preseči v Sloveniji zelo prisotno zavist," je poudaril.

Lastnik Elektrončka Joc Pečečnik je poudaril, da želijo v klubu vzpostaviti tovariške vezi za nastope slovenskih podjetij na tujih trgih. Igor Akrapovič (Akrapovič) pa je dodal, da so člani klub posamezniki, ki pošteno in trdo delajo ter imajo prave vrednote. Spomnil je, da je bilo podjetništvo nekoč v naših krajih celo preganjano ter opozoril, da so tudi pošteni podjetniki vedno znova izenačeni z vodji, ki so prišli do denarja na nepošten način.

Ob tem je izpostavil, da vsak od podjetnikov, ki so lastnikih svoje družbe, nosi veliko odgovornost, ki je drugačna od odgovornosti tistih, ki so v bankah dobili ogromna posojila. "V drubah, ki so v lasti države, bodo dobiček dali v dividende, da ga bo dobila država. Mi dobiček vračamo v podjetje," je še dodal.

"Jasno je, da družbe ne poganjajo tisti, ki govorijo, pač pa tisti, ki delajo, imajo blagovno znamko in so svetovni prvaki" je dejal Japec Jakopin (Seaway) in dodal, da gre v teh primerih v večini za "garažiste", torej za tiste, ki so svojo idejo začeli uresničevati v domačih garažah. Poudaril je, da majhna in srednja podjetja družbo peljejo naprej ter da je naloga kluba zvišati prav ugled in prepoznavnost Slovenije. "S tarnanjem ne bomo prišli daleč," je poudaril.

Batagelj je zanikal, da bi klub predstavljal konkurenco Gospodarski zbornici Slovenije. Opozoril je, da so kriteriji kluba zelo visoki in da ni primeren za vsakogar, da klub tudi ne želi postati reprezentativno telo, kot je GZS. "Tu smo združeni lastniki podjetij, vsi smo tudi člani zbornice in nihče ne bo izstopil. GZS naj se nas nič ne boji, nas pa lahko kaj vpraša," je dodal Batagelj.

Pečečnik sicer meni, da bo imel klub čez eno leto trikrat toliko članov in dodatne sekcije - študentsko, sekcijo mladih podjetnikov in druge. V primeru, ko kateri od članov ne bo poravnaval svojih obveznosti do zaposlenih ali države, pa bo sam izstopil iz kluba.

Ob tem je Robert Grah (SG Automotiv) spomnil, da morajo tudi podjetniki Slovenijo predstavljati v pozitivni luči in ji povrniti ugled, saj da je bila včasih prepoznana kot podalpska Švica. Spomnil je, da se denar ustvarja v proizvodnji, in ne v pisarnah.

Kot smo izvedeli neuradno, je zanimanje za vstop v klub veliko večje, saj se je doslej prijavilo že 90 podjetnikov, a je pogoje za vstop izpolnilo 36 prijavljenih.

Razvojne poglede in podjetniške interese bodo člani združili preko skupne klubske agencije SlovenianBusinessClub. Omogočali bodo lažje dostopanje posameznikom in agenciji na domači in svetovni trg. Cilj kluba je izvedba pogojev za konkretne poslovne učinke v tujini. Člani se bodo zavezali označevati izdelke z napisom "Made in Slovenia".