c S

Svoj predlog medijskega zakona pripravlja tudi delovna skupina GIZ radiodifuznih medijev

29.07.2011 08:36 Ljubljana, 28. julija (STA) - Izvršni direktor Infoneta Leo Oblak je za STA pojasnil, da v okviru delovne skupine Gospodarsko interesnega združenja (GIZ) radiodifuznih medijev pripravljajo svoj predlog novega medijskega zakona. Vsebine predloga Oblak še ne želi razkriti. Prav tako se po njegovih besedah še niso odločili o tem, kdo bo predlagatelj zakona.

Poleg vlade je namreč lahko predlagatelji zakona še vsak poslanec in 5000 volivcev, sprejetje zakona pa lahko državnemu zboru predlaga tudi državni svet.

Oblak pojasnjuje, da so v zadnjem letu in pol na ministrstvo za kulturo poslali več predlogov za novi medijski zakon, a večina ni bila upoštevana. Takoj po padcu vladnega zakona v državnem zboru pa so začeli s pripravo svojega predloga.

Njegove rešitve bodo razkrili, ko bo besedilo dokončno, saj se zaenkrat o vsebini še usklajujejo, pravi Oblak. Za zdaj pojasnjuje, da obstoječi medijski zakon ni tako slab, kot želijo prikazati nekateri. So pa potrebne nekateri njegovi popravki oz. dopolnitve.

Sprva so v zakonski predlog nameravali vključiti tudi rešitve, ki sledijo evropski direktivi o avdiovizualnih medijskih storitvah, a bodo potem, ko je vlada pohitela s pripravo zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah, ta del izpustili.

Za komentiranje danes na vladi potrjenega predloga, s katerim naj bi v slovenski pravni red implementirali omenjeno evropsko direktivo, pa je po Oblakovih besedah še prezgodaj, saj ga morajo najprej preučiti.

Na Radioteleviziji Slovenija (RTVS) z informacijo o tem, da se pripravlja še en predlog medijskega zakona, niso seznanjeni. V odgovoru na vprašanje STA, kako bo sprejetje zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah vplivalo na njihovo programsko shemo in oglaševanje, pa so zapisali, da se kot javni zavod, večinsko financiran iz rtv-prispevka, zavedajo svojega poslanstva. Zato tudi morebitno sprejetje zakona javnemu zavodu RTVS ne bo narekovalo korakov v smeri komercializacije.

Predlog glede oglaševanja za RTVS ne pomeni bistvenih sprememb, saj bodo kljub morebitnemu sprejetju še naprej ostala v veljavi določila zakona o medijih, so še pojasnili.