Potencialni ponudniki so po navedbah infrastrukturnega ministrstva prošnje za podaljšanje roka argumentirali z obsežnostjo projektne dokumentacije in popisov del ter kompleksnostjo samega projekta.
Izgradnja dostopnih cest je sicer nujen pogoj za začetek gradnje novega tira Divača-Koper. Predvidena trasa med drugim poteka prek Kraškega roba, ki ga bo prečkala z več predori, večina portalov predorov pa bo v strmih, ozkih in težko dostopnih grapah na redko poseljenem območju s slabo lokalno cestno infrastrukturo.
Ceste bodo asfaltne in morajo biti tako zgrajene do začetka izvajanja del pri gradnji predorov in večjih premostitvenih objektov. V času gradnje železnice se bodo uporabljale za dostop do gradbišč predorov, viaduktov, mostov ter trase samega tira, po izgradnji drugega tira pa bodo ustrezno urejene in bodo namenjene dostopu do portalov predorov in vodohranov za potrebe vzdrževanja, v primeru nesreče na drugem tiru bodo intervencijske poti za potrebe reševanja iz predorov, obenem pa bodo namenjene lokalnemu prebivalstvu za dostop do kmetijskih in gozdnih zemljišč, ki jih bo drugi tir prekinil. Del ene od dostopnih cest bo urejen v kolesarsko stezo, ki poteka po opuščeni železniški progi Kozina-Trst, izhaja iz razpisa.
Izvajalci se lahko po novem na razpis prijavijo do 24. oktobra, izbrani izvajalec pa bo moral ceste zgraditi v 12 mesecih od uvedbe v delo.
Projekt bo sofinanciran z evropskimi sredstvi v okviru instrumenta za povezovanje Evrope (Cef). Po neuradnih informacijah naj bi dela stala okoli 20 milijonov evrov.