c S

Delodajalci bolj zadovoljni s storitvami zavoda za zaposlovanje

15.03.2017 08:28 Ljubljana, 15. marca (STA) - Zavod RS za zaposlovanje je februarja izvedel vsakoletno anketo o zadovoljstvu delodajalcev z njihovimi storitvami. Anketiranci so jih v povprečju ocenili bolje kot lani, pri čemer so zadovoljni predvsem z različnimi proaktivnimi dejavnostmi in s celostno obravnavo. Zavod ob tem ugotavlja, da bo moral več pozornosti nameniti elektronskim storitvam.

Anketiranje je bilo spletno, vabilo pa je zavod poslal 18.000 delodajalcem, s katerimi je sodeloval lani. V primerjavi s prejšnjimi leti je bila odzivnost delodajalcev bistveno večja, kar velja tudi za njihovo splošno zadovoljstvo z zavodom za zaposlovanje, piše na spletnih straneh zavoda.

Na anketo je namreč odgovorilo 35 odstotkov povabljenih delodajalcev (lani 28 odstotkov). Pri večini vprašanj so anketiranci ocenjevali storitve zavoda z lestvico ocen od ena do pet, pri čemer ena pomeni popolno nestrinjanje s trditvijo, pet pa popolno strinjanje.

Delodajalci imajo že nekaj let na vseh območnih službah zavoda pisarne, kjer jim zavod na enem mestu ponuja svetovanje, pomoč in druge storitve. Letos jih je bilo z njimi zadovoljnih že več kot 90 odstotkov.

Med storitvami zavoda delodajalci največkrat uporabijo posredovanje kandidatov na prosta delovna mesta. 82 odstotkov vprašanih je s to storitvijo zadovoljnih, 69 odstotkov pa je enega ali več posredovanih kandidatov tudi zaposlilo. Zlasti manjši delodajalci so uporabili tudi možnosti predstavitve njihovega prostega delovnega mesta v prostorih zavoda in soočenja s kandidati, pri čemer jih je 61 odstotkov na ta način kandidata tudi zaposlilo.

Za večje delodajalce pa je bila bolj privlačna udeležba na zaposlitvenem sejmu, s katero jih je bilo zadovoljnih 84 odstotkov, 55 odstotkov pa jih je na sejmu našlo ustreznega kandidata za zaposlitev.

Delodajalci so zadovoljni tudi z informacijami, ki jih zavod nudi o ukrepih aktivne politike zaposlovanja. Povprečna ocena dostopnosti do informacij je 4,35, povprečna ocena razumljivosti pa 4,26, kar je v obeh primerih višje kot lani.

Delodajalcem je namenjen tudi Portal za delodajalce, prek katerega lahko opravijo določene storitve po elektronski poti. Delodajalci so portal ocenili pozitivno, so pa izrazili željo, da bi lahko v prihodnje po elektronski poti opravili še več storitev.

V anketi so preverjali tudi zadovoljstvo delodajalcev z zavodom na splošno. Ugotovili so, da se jih večina strinja, da jim sodelavci zavoda pomagajo pri reševanju problemov ter da zavod redno izpolnjuje dogovorjene aktivnosti in obveznosti. Nekoliko jih moti le delovni čas, v katerem jim je zavod na voljo.

Narasla je tudi splošna ocena zadovoljstva delodajalcev z zavodom. Letos so ga ocenili s povprečno oceno 3,9, lani pa 3,8. "Analiza vseh odgovorov, tudi komentarjev, ki so jih zapisali delodajalci, je pokazala, da proaktiven pristop pri delu z delodajalci, zagotavljanje storitev v pisarnah za delodajalce, razvoj portala za delodajalce ter druge ciljno usmerjene aktivnosti bistveno prispevajo k povečanju zadovoljstva delodajalcev z našimi storitvami," so še zapisali na zavodu.