Po propadu nacionalnega letalskega prevoznika Adrie Airways skuša država izboljšati letalsko povezljivost s subvencijami za letalske povezave. Ko ministrstvo za infrastrukturo objavi besedilo razpisa, je prijaviteljem na voljo 30-dnevni rok. Na sedmi razpis, odprt med 24. januarjem in 24. februarjem, se ni prijavil nihče, zato je bilo v Uradnem listu Republike Slovenije in Evropske unije besedilo Javnega razpisa za večjo letalsko povezljivost Slovenije ponovno objavljeno 14. marca 2025. Osmi rok za vložitev vlog za dodelitev pomoči je začel teči dan po objavi in se bo iztekel 14. aprila 2025 ob 24.00.
Na dva od sedmih razpisov se ni prijavil nihče
Sedmi rok javnega razpisa je bil sicer že drugi brez prijaviteljev, prav tako brez oddane vloge se je namreč iztekel peti prijavni rok. V 6. roku javnega razpisa je bil kot edini prijavljeni "za upravičenca izbran letalski prevoznik Eurowings za vzpostavitev nove neposredne letalske proge DUS (Düsseldorf)–LJU (Ljubljana)–DUS (Düsseldorf) v obdobju od 12. 4. do 25. 10. 2025", odgovarjajo z ministrstva, kjer sicer še ne morejo razkriti višine sredstev zanj, ker pogodba še ni sklenjena.
V 4. roku javnega razpisa so prejeli vlogo letalskega prevoznika "Charlie Airlines, ki posluje pod blagovno znamko Cyprus Airways", a prijavitelj kljub pozivom k formalni dopolnitvi vloge pomanjkljivosti pozneje ni odpravil in "formalno nepopolna vloga ne more biti predmet vsebinske obravnave in s tem presoje upravičenosti do pomoči".
>> Več: Do 21. marca je bilo letalskim družbam izplačanih le pol milijona od namenjenih 16,8 milijona evrov