Za vozila ameriškega podjetja Tesla bo dodatna carina znašala 7,8 odstotka, za vozila kitajskih podjetij BYD, Geely in SAIC pa 17, 18,8 in 35,3 odstotka, je razvidno iz danes sprejete uredbe Evropske komisije.
Dodatna 35,3-odstotna carina bo veljala tudi za vse druge proizvajalce električnih vozil na Kitajskem, ki niso sodelovali s preiskavo komisije. Za podjetja, ki so sodelovala, pa uredba predvideva 20,7-odstotno dodatno carino.
Za uvedbo dodatnih carin se je namreč Bruselj odločil na podlagi konec lanskega leta sprožene preiskave, v kateri so ugotovili, da proizvajalci električnih vozil na Kitajskem uživajo koristi nepoštenih državnih subvencij. Zato so na začetku julija začasno uvedli dodatne carine, zdaj pa jih bodo dokončno za obdobje petih let.
>> Več: Bruselj potrdil uvedbo dodatnih carin na uvoz električnih vozil iz Kitajske