Udeleženci srečanja so ugotovili, da se prepoznavnost zastopnikov in varuha povečuje ter da so uporabniki oba instituta dobro sprejeli. Kot so zapisali na spletni strani varuha človekovih pravic, pa se srečujejo z vrsto problemov, na katere opozarjajo ministrstvo za zdravje, Zdravniško zbornico Slovenije, izvajalce zdravstvenih storitev in druge.
Zapisali so, da zastopniki niso vedno zadovoljni z njihovo odzivnostjo na vprašanja, povezana z uveljavljanjem pacientovih pravic, kakovostjo in preglednostjo vodenja pritožbenih postopkov pri izvajalcih zdravstvenih storitev ter zdravniški zbornici in ministrstvu za zdravje.
Na srečanju so govorili tudi o možnosti profesionalizacije opravljanja svoje funkcije zaradi vedno večjega obsega dela. Nanje se uporabniki namreč obračajo tudi z vprašanji glede pravic iz obveznega zdravstvenega zavarovanja, socialnega varstva, pokojninskega in invalidskega zavarovanja ter delovnopravnega področja, so zapisali na spletni strani.
Oba varuha ter zastopniki so se dogovorili za sodelovanje pri oblikovanju predlogov za bolj učinkovito delo, kot primer dobre prakse s področja varovanja pravic pacientov pa so izpostavili delovanje varuha bolnikovih pravic v Mariboru.