c S

DNS: Umik TV3 nova ilustracija anomalij na slovenskem medijskem trgu

04.01.2012 15:50 Ljubljana, 04. januarja (STA) - Društvo novinarjev Slovenije (DNS) je v odzivu na novico o ukinitvi televizijske hiše TV3 zapisalo, da to prinaša tudi novo ilustracijo nekaterih anomalij na slovenskem medijskem in oglaševalskem trgu. Oglaševalski trg je vse bolj monopoliziran, na njem manjka transparentnosti, medijski pa postaja hermetično zaprt in onemogoča vstop novincev.

"Večkrat smo že opozorili na nedelovanje pristojnih organov, predvsem urada za varstvo konkurence in medijskega inšpektorata, na tem področju," je v sporočilu za javnost zapisal upravni odbor društva in dodal, da ne želijo komentirati napačnih poslovnih odločitev vodstva TV3, ki da pa so tudi pripeljale do slabega poslovnega položaja te televizije.

TV3 sicer ni imel redakcije novinarjev, ki bi ustvarjali splošnoinformativni program, a njihov odhod s slovenskega medijskega trga vseeno pomeni oslabitev programske raznolikosti in ponudbe v nekaterih drugih segmentih medijske produkcije, kjer pa je TV 3 vendarle ustvarjala lasten program in je tudi zaposlovala določeno število medijskih ustvarjalcev, so še zapisali.