Lekarne so kršile zakonodajo s prodajanjem zdravil na recept Američanom brez izpolnjevanja ameriških varnostnih standardov, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP sporočili z ameriškega ministrstva za pravosodje.
Lekarne so uporabljale Googlovo oglaševalsko rešitev Adwords in pri tem ciljale na potrošnike v ZDA, Google pa je dovoljeval prikazovanje oglasov na svoji spletni strani v obdobju med letoma 2003 in 2009.
Kot pravijo na ministrstvu, želijo s pritiskom na Google, da spremeni svoje ravnanje, omejiti možnosti sleparskih lekarn za dostopanje do ameriških potrošnikov.
Cene za zdravila na recept so v Kanadi občutno nižje kot v ZDA, kjer zasebni sektor obvladuje zdravstveni sektor. Ameriški državljani zato poskušajo priti do zdravil v Kanadi in tako prihraniti denar.
Vendar pa na ministrstvu za pravosodje pravijo, da uvožena zdravila iz Kanade ne nujno izpolnjujejo pravil ameriške uprave za hrano in zdravila za označevanje, prav tako morda niso bila ustrezno proizvedena in so celo morda iz tretjih držav in ne iz Kanade.
Google je v skladu s poravnano priznal odgovornost za neprimerno pomoč kanadskim lekarnam in pristal na plačilo 500 milijonov dolarjev, ki jih je sicer v pričakovanju izida poravnave že imel rezervirane.