Svoj nasprotni predlog v MDS utemeljujejo z argumentom, da slabi poslovni izidi v minulem letu po njihovem mnenju niso zgolj posledica težavnih globalnih razmer in upada splošne gospodarske dejavnosti, ampak predvsem neracionalnega poslovanja uprave družbe in sprejemanja poslovnih odločitev, ki "niso v skladu z načelom skrbnega in poštenega gospodarja ter pravili ravnanja organov vodenja in nadzora, ki bi bili v dobro družbe in bi ji prinašala korist".
Izguba družbe iz poslovanja naj bi minulo leto že drugo leto zapored sicer dosegla 16 milijonov evrov.
Po drugi strani pa v MDS soglašajo s predlagano dokapitalizacijo, saj je ta nujna za obstoj podjetja, a bodo od vodstva družbe zahtevali dodatna pojasnila v zvezi z prihodnostjo nacionalnega letalskega prevoznika, predvsem glede iskanje tujega strateškega partnerja.
Hkrati bodo v društvu na skupščini tudi predlagali, da se v primeru neuspešne dokapitalizacije takoj skliče izredna skupščina, na kateri se bo odločalo o nadaljnji usodi podjetja.
Lastniki Adrie Airways bodo 31. avgusta odločali o zmanjšanju osnovnega kapitala zaradi pokrivanja izgube, nato pa o povečanju osnovnega kapitala s stvarnimi vložki - konverzijo terjatev bank v višini 38,4 milijona evrov - in o dokapitalizaciji v denarju za 50 milijonov evrov.
Vlada se je 23. junija odločila za pomoč Adrii Airways pri prestrukturiranju, in sicer bi država zagotovila 49,5 milijona evrov - za kar potrebuje še soglasje Evropske komisije -, 500.000 evrov pa naj bi zagotovila državna Posebna družba za podjetniško svetovanje (PDP), ki je tudi 86-odstotna lastnica Adrie.