Vlačič je pojasnil, da je agencija vlado že opozorila, da javni delniški družbi, kar je Družba za avtoceste v RS (Dars), ne morejo neposredno nalagati kaj naj naredi. Kljub temu pa je Dars soglašal, da bodo pregledali zahtevke podizvajalcev. V pismu agenciji je, kot je dejal Vlačič, zapisal tudi, da Dars ni popolnoma navadna javna delniška družba, saj uresničuje nacionalni avtocestni program, za kar je tudi dobila številna sredstva.
Predsednik društva podizvajalcev Mirko Požar je dejal, da država ni bila dovolj odločna pri reševanju poplačila podizvajalcev, ki so gradili avtoceste, prav tako pa je zakonodaja po njegovem mnenju tako zapletena, da se ne ve kdo je lastnik Darsa. Stvari so jasne, Dars pa bi moral unovčiti bančne garancije, je poudaril. Uprava Darsa sicer po njegovem mnenju ne bo naredila ničesar, da bi prišlo do poplačila.
Vlačič je na Požarjeve očitke o prepoznem ukrepanju odgovoril, da je vlada storila tisto kar je lahko v okviru pristojnosti, da s tem ni kršila zakona. Pojasnil je, da je jasno, da je Agencija za upravljanje kapitalskih naložb RS lastnik Darsa.
Dars je delniška družba, v kateri so možnosti lastnika, da vpliva na poslovanje izredno omejene, je pojasnil pravnik Miha Juhart. "Če bi država hotela imeti močnejši vpliv, potem bi morala Dars preoblikovati v družbo z omejeno odgovornostjo", je dejal. Pri tem je poudaril, da je pomembno, da se posamezno rešuje vsak zahtevek podizvajalcev. S tem se je strinjal tudi Vlačič, ki je dodal, da je pri tem ključen čas, saj bi težave lahko že rešili, če bi s tem začeli prej.
Nekdanji član uprave Darsa Aleš Hojs je dejal, da je Dars dolžen zadržati pet odstotkov pogodbenega zneska do pridobitve uporabnega dovoljenja, v kolikor pa teh pet odstotkov nima, so temu namenjene bančne garancije. "Nedvomno je jasno, da bi Dars take zahtevke lahko unovčil", je poudaril Hojs.