Po mnenju SDS so stroški, ki bi nastali zaradi odstranitve, v primerjavi s pozitivnimi učinki predloga sprejemljivi. Kot je pojasnil Andrej Vizjak, bi z dopolnitvijo zakona upravljavcu cestninskih cest naložili, naj v roku šestih mesecev po uveljavitvi zakona odstrani odvečne dele vseh cestninskih postaj. Deli, potrebni za cestninjenje tovornih vozil, pa bi ostali.
Zakon bi imel po mnenju predlagateljev ugodne posledice za varnost v cestnem prometu, hitrost pretoka vozil po cestninskih cestah, zmanjšal bo porabo goriva osebnih vozil in motornih koles ter znižal emisije v okolje.
Dars sicer napoveduje odstranitev cestninskih postaj po uvedbi elektronskega cestninjenja za tovornjake, kar naj bi se zgodilo leta 2012. Vizjak pa ne vidi razloga, zakaj voznikom osebnih vozil in motorjev neovirane vožnje po avtocestah ne bi omogočili že prej.
Državni sekretar na ministrstvu za promet Igor Jakomin je pojasnil, da bo Slovenija cestninjenje v prostem prometnem toku vzpostavila oktobra 2012. Izpostavil je, da se bodo lahko šele z uvedbo elektronskega sistema cestninjenja rušile cestninske postaje. "Če bi se odločili za poseg, kot je predlagan, bi najprej ogrozili varnost, na kar pa ne bomo pristali. Po predlogu SDS bi tudi dvakrat posegali v avtocestno telo, kar je nedopustno in neodgovorno," je še opozoril Jakomin.