Minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Dejan Židan zatrjuje, da je zakon zelo pomemben za slovenske proizvajalce hrane ter za povečanje lojalnosti na relaciji proizvajalec - kupec.
Po njegovih besedah ima zakon štiri cilje. Kupec, ki kupi slovensko živilo, daje delo kmetu in delavcu; na ta način se polni državni proračun; zagotavlja se visoka prehranska varnost, gre pa tudi za pomemben korak v borbi zoper podnebne spremembe, največji onesnaževalec okolja je namreč promet.
Ob tem Židan opozarja, da se je zdaj tem ciljem pridružil še eden - da mora vsaka država v boju proti svetovni lakoti pridelati toliko hrane, kolikor jo lahko.
Promocija se bo financirala iz prispevka, ki ga bodo dolžni plačevati pridelovalci, del sredstev pa bo prispevala država iz proračuna. Po Židanovih besedah naj bi se letno za promocijo zbralo oz. namenilo največ pet milijonov evrov.
Zakon naj bi s tem pomagal slovenskim proizvajalcem hrane v boju z močnimi tujimi tekmeci. Večja lojalnost domačih potrošnikov naj bi namreč prispevala k večji prodaji domačih proizvodov in s tem k izboljšanju nezavidljivih razmer v kmetijstvu in živilski industriji.