Kot je danes po seji vlade ponovil Pahor, bo mnenje vseh vpletenih v projekt - uprav, nadzornih svetov in sindikatov Slovenskih železnic, Luke Koper in Intereurope - podlaga za dokončno odločitev vlade, ali gre v oblikovanje logističnega holdinga ali ne.
Medtem ko so na Slovenskih železnicah projektu oblikovanja logističnega holdinga naklonjeni, mu v Luki Koper in Intereuropi že od vsega začetka ostro nasprotujejo. "Dokler takšna nasprotovanja so in so tako zelo močna, nas politična in managerska izkušnja uči, da ne gre s siliti z odločitvijo za holding. V takem primeru ni pripravljenosti za dobro skupno delo, temveč se zgolj iščejo razlogi, da se dokaže, da je bila odločitev napačna," je dejal premier.
Kot je še zatrdil Pahor, vlada odločitve o oblikovanju logističnega holdinga ne bo sprejela, če se ne bodo vsi deležniki strinjali, da je povezovanje železnic, Luke Koper in Intereurope prava rešitev in edina možnost za konkurenčnost slovenske logistike.
Vlada je na temo oblikovanja slovenskega logističnega holdinga pripravila že dve konferenci, na katerih je Mehdorn predstavil projekt. Prva je bila septembra lani, že takrat pa so predstavniki Luke Koper in Intereurope izrazili odklonilno stališče do ideje.
Po septembrski konferenci je vlada skušala deležnike prepričati v smiselnost projekta, na drugi konferenci januarja letos tudi predstavila odgovore na ekonomska in pravna vprašanja, a tudi to očitno ni prepričalo vseh. V Luki Koper in Intereuropi mnenja namreč niso spremenili.
Pahor je na januarski konferenci napovedal, da bo vlada dokončno odločitev o logističnem holdingu sprejela spomladi. Odločitve še ni, v javnosti pa odmeva zgodba o plačilu Mehdorna, ki naj bi slovenski vladi pri projektu svetoval zastonj, a je ministrstvu za promet pred časom prejelo račun in kasneje dva opomina svetovalne družbe Roland Berger v višini 476.000 evrov. Ker pa za svetovanje pri projektu ni bilo izvedenega javnega naročila, tudi ni podlage za plačilo omenjene vsote.