c S

Znanih 38 najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk

07.03.2011 07:32 Ljubljana, 05. marca (STA) - Revija Reader's Digest Slovenija, ki jo izdaja Mladinska knjiga Založba, je ta teden predstavila rezultate raziskave Trusted Brand 2011. V okviru raziskave je 1005 bralcev slovenske revije izbralo najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji v 38 kategorijah.

Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke so Renault (avtomobili), Gorenje (gospodinjski aparati), Telekom Slovenije (ponudniki telekomunikacijskih storitev), NLB (banke), Zavarovalnica Triglav (zavarovalnice), Pop TV (TV-postaje), Val 202 (radijske postaje), Slovenske novice (dnevni časopisi).

Med zmagovalci so tudi HP (osebni računalnik), Nokia (mobilni telefon), Mobitel (ponudnik mobilne telefonije), Canon (kamera, fotoaparat), Kompas (turistična agencija), Maestro/Mastercard (plačilna/kreditna kartica), Siol (ponudnik internetnih storitev), Petrol (bencinski servis) in Cedevita (vitaminski dodatki).

Slavili so tudi Lekadol (protibolečinske tablete), Lekadol Plus C (tablete za lajšanje prehlada), Head & Shoulders (izdelki za nego las), Max factor (ličila), Nivea (negovalna kozmetika za kožo), Ariel (pralni prašek), Nestle (kosmiči za zajtrk), Fructal (sokovi), Lego (ponudnik igrač), Zala (ustekleničena voda), Laško (pivo) in Barcafee (kava).

Prav tako so se na vrhu znašle Ljubljanske mlekarne (mleko), Rama (margarina), Mercator (nakupovalni center), Dormeo (ležišča), Jub (barve za dom), KD Skladi (investicijske družbe in vzajemni skladi), Barilla (testenine), Ljubljanske mlekarne (sladoled) in 1001 Cvet (čaj).

Nagrade zmagovalcem bodo podeljene 24. maja v Unionski dvorani v Ljubljani.