S kampanjo, ki se začne 11. marca, želi vlada vplivati na večjo udeležbo na referendumu in argumentirano nagovarjati volivce k podpori uveljavitvi zakona.
Za namene kampanje bo za urad odprta posebna proračunska postavka, s katere bodo poravnani vsi stroški kampanje, so še zapisali v omenjenem gradivu.
Državni zbor je referendum o zakonu o malem delu razpisal za 10. april, roki za njegovo izvedbo pa so začeli teči 1. marca. Do 16. marca se lahko kot organizatorji referendumske kampanje Državni volilni komisiji prijavijo vsi, ki nameravajo pred referendumom nagovarjati volivce. Hkrati morajo odpreti tudi posebne transakcijske račune, na katerih bodo zbirali sredstva za financiranje kampanje.
Uradna referendumska kampanja, ki bo namenjena prepričevanju volivcev, kako naj na referendumu glasujejo, se bo lahko začela 11. marca, končati pa se mora 8. aprila opolnoči, ko bo nastopil volilni molk.
Organizatorji kampanje so predlagatelji referenduma ali drugi subjekti, ki so zainteresirani za izid referenduma. V skladu z nedavno sprejeto novelo zakona o volilni in referendumski kampanji v kampanji lahko po novem sodeluje tudi vlada, za kar bo upravičena do proračunskih sredstev.