Spodbujanje podjetništva in ozaveščanje o podpori podjetjem sta glavni sporočili evropskega tedna malih in srednjih podjetij. Med tednom malih in srednjih podjetij bodo potekale prireditve, namenjene informiranju, pomoči in povezovanju podjetnikov in potencialnih podjetnikov ter zagotavljanju pomoči zanje pri razvijanju novih zamisli ter uporabi informacij in podpore, prilagojenih posameznikom.
V EU je malim in srednje velikim podjetjem namenjen Akt EU za mala podjetja, ki naj bi poenostavil pravno in politično okolje ter omilil druge ovire za razvoj teh družb in s tem podjetništva. Z vpeljavo načela "najprej pomisli na male" naj bi zagotovili konkurenčnost malih igralcev.
Na podlagi akta se vsako leto odvije evropski teden malih in srednje velikih podjetij, katerega vrhunec je skupščina malih in srednje velikih podjetij. Omenjeno skupščino bo letos med ponedeljkom in sredo gostil avstrijski Gradec.
Mala in srednje velika podjetja prednjačijo tudi v Sloveniji. Lani so te družbe ustvarile 68 odstotkov prihodkov, 65 odstotkov dodane vrednosti in zaposlovale skoraj tri četrtine oseb (73 odstotkov), kažejo podatki državnega statističnega urada
V Sloveniji so mala in srednja podjetja zlasti pomembna v gradbeništvu in storitvenih dejavnostih, nekoliko manj v industriji. V industrijskih dejavnostih so lani ustvarila malenkost manj kot polovico dodane vrednosti in prihodkov, zaposlovala pa 59 odstotkov oseb, navaja statistični urad.