Direktiva je bila nazadnje posodobljena leta 2008, v njej pa med drugim piše, da je varnost najpomembnejša prednostna naloga cestnega prometa, poročajo tuje tiskovne agencije.
"Varnost mora biti zagotovljena, preverjena in po potrebi izboljšana v skladu z smernicami EU o upravljanju varnosti v cestnoprometni infrastrukturi," je dejal tiskovni predstavnik.
Za upoštevanje evropskih smernic so odgovorne posamezne članice, v primeru privatiziranih cest pa upravljavci, je pojasnil.
S tem se je komisija ponovno odzvala in zavrnila kritike italijanskega notranjega ministra Mattea Salvinija, da ima Italija težave pri obnavljanju infrastrukture zaradi strogih pravil EU glede proračunskega primanjkljaja.
Italija je v obdobju med letoma 2014 in 2020 upravičena do 2,5 milijarde evrov iz evropskega investicijskega in strukturnega sklada za investicije v projekte izgradnje cestne ali železniške infrastrukture. Poleg tega je komisija aprila odobrila investicijske načrte za italijanske avtoceste v vrednosti 8,5 milijarde evrov, tudi na območju Genove, so še dejali v Bruslju.
Med hudim neurjem v torek se je v ligurijskem mestu Genova zrušil viadukt Morandi, ki je skupaj z avtomobili in tovornjaki padel 45 metrov globoko. Uradno število smrtnih žrtev znaša 39, ranjenih je 16 ljudi, od tega jih je devet v kritičnem stanju. Pogrešajo še več deset ljudi - po današnjih navedbah državnega tožilstva med 10 in 20, a je upanje, da bodo še našli preživele, vse manjše.