Izgradnja dodatnega tira med Koprom in Divačo je temeljni pogoj za uresničitev strategije družbe, so sporočili iz Luke Koper in pojasnili, da ta zajema alternativni in razvojni scenarij predvidenega pretovora ter potrebnih investicij v pristaniško infrastrukturo, pri čemer je razvojni scenarij dosegljiv le ob predpostavki izgradnje dodatnega tira.
Lani je na progi med Koprom in Divačo vozilo 70 tovornih vlakov na dan. Glede na to, da je uradna zmogljivost tira 82 vlakov dnevno, pri čemer moramo upoštevati tudi servisne vožnje praznih lokomotiv, se približujemo zgornji meji prepustnosti, opozarjajo v podjetju.
"Z izgradnjo 1,2 kilometra dolgega izvlečnega tira do Dekanov se je kapaciteta sicer povečala za dodatne tri vlake dnevno, vendar je glede na predvideno rast pretovora dolgoročno edina rešitev izgradnja dodatnega tira," so dodali.
Poslovanje Luke Koper in njena konkurenčna prednost v odnosu do drugih pristanišče je odvisna prav od učinkovite železniške povezave, so zapisali.