Po poročanju Dnevnika je bilo ključno vprašanje, na katerega je moral odgovoriti Gorup iz podjetja Asist, ki vzdržuje prometno signalizacijo za javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice, kakšne barve luč je gorela, ko je v križišče med Celovško cesto, Korenčanovo ter Bravničarjevo ulico 20. marca lani ob 22.46 uri zapeljal obtoženi Kočić. Gorup je na osnovi analize podatkov - te je pridobil iz podatkovne baze prometnega centra, v kateri se beležijo signali, ki jih tja pošiljajo semaforske naprave - pričal, da je v času nesreče za voznika avtomobila gorela zelena luč in da je ta po trku svetila še več kot pol minute, kar je Gorup na sodišču računal kar na roke.
Po njegovi razlagi to pomeni, da je Kočić v križišče zapeljal nekje na sredini intervala zelene luči, 20-letna kolesarka pa da je na cesto zapeljala pri rdeči luči. Na vprašanje sodnika Marjana Pogačnika, ali obstajajo kakšni moteči dejavniki, ki bi te ugotovitve postavili pod vprašaj, je odvrnil, da ni sistem zabeležil nikakršnih napak.
Gorupovo pričanje je v nasprotju z mnenjem tožilstva, ki vztraja, da je Kočić na večer tragične nesreče prevozil rdečo luč in to s hitrostjo najmanj 120 kilometrov na uro, s čimer bi torej za 50 kilometrov na uro prekoračil tam dovoljeno hitrost vožnje. Tožilstvo obtoženemu očita nevarno vožnjo v cestnem prometu, za kar mu grozi do 12 let zapora. Kočić krivde ne priznava, trdi, da je križišče prevozil pri zeleni luči, ne ve pa, s kakšno hitrostjo, a kot pravi, zagotovo ni divjal, kakor mu očita tožilstvo.
Vse do 30. januarja letos je bil obtoženi v priporu, takrat pa se je sodnik odločil za milejši ukrep in Kočiću pripor nadomestil s hišnim, a je višje sodišče že 6. februarja ugodilo pritožbi tožilke Liljane Tomič in ga znova poslalo v pripor, poroča Dnevnik. 22-letnik je v priporu tako skoraj leto dni, kar je po mnenju njegovega zagovornika Benjamina Peternelja že absurdno.
Tožilka pa je prepričana, da še vedno obstajajo priporni razlogi, že večkrat je poudarila, da pri obtožencu obstaja ponovitvena nevarnost. Kočića so namreč od leta 2014 kar štirinajstkrat kaznovali zaradi kršitve prometnih predpisov. Če pogoji za pripor dejansko obstajajo, pa mora najpozneje do petka odločiti izvenobravnavni senat. Sojenje se bo sicer nadaljevalo 22. maja, še piše Dnevnik.