Evropska komisija je pregledala 4000 optikov po Evropi, pri čemer ni našla nobenih dokazov, da bi združitev Luxottice in Essilorja škodovala konkurenci, zato lahko združitev brezpogojno steče.
Podjetji sta načrte razkrili januarja lani, analitiki pa so ob tem opozorili, da bi lahko imel na združitev večjega proizvajalca leč in vodilnega proizvajalca okvirjev pripombe varuh konkurence. Komisija je pred začetkom pregleda trga izpostavila pomislek, da bi združeno podjetje, ki ima pod okriljem prepoznavne znamke, te izkoristilo zato, da bi optike prepričalo v nakup Essilorjevih leč, s čimer bi iz trga izrinilo ostale proizvajalce.
Ob napovedi združitve sta podjetji sicer ocenili, da bi bil lahko posel sklenjen konec lanskega leta ali ob začetku letošnjega leta. Z združitvijo bo nastalo podjetje EssilorLuxottica z letnimi prihodki v višini okli 15 milijard evrov in tržno vrednostjo okoli 50 milijard evrov.
Luxottica, ki je bila ustanovljena leta 1961, ima v lasti znamke Ray-Ban, Oakley in Sunglass Hut ter licence za proizvodno okvirjev modnih hiš Giorgio Armani, Chanel in Ralph Lauren.