c S

Potrošniške spore v prometu bo pomagala reševati nova mreža za reševanje sporov

10.11.2017 15:35 Bruselj, 10. novembra (STA) - Težave s potovalnimi agencijami so najpogostejši čezmejni potrošniški spori v Evropi, reševati pa jih je mogoče prek organov za alternativno reševanje sporov. Danes je tako začela delovati nova mreža za reševanje potrošniških sporov v prometnem sektorju Travel-net, na katero se lahko obrnejo potrošniki, so sporočili z Evropske komisije.

Mreža Travel-net povezuje organe za alternativno reševanje sporov, ki obravnavajo potrošniške spore v potovalnem in prometnem sektorju.

Reševanje sporov prek omenjenih organov ima koristi tako za potrošnike kot za podjetja, saj je enostavnejše, hitrejše in cenejše v primerjavi s sodnimi postopki, so poudarili na Evropski komisiji.

Sodelujoči organi bodo prek mreže lahko izmenjavali znanje in dobre prakse, da bodo lahko učinkoviteje reševali spore. Mrežo so predstavili na današnji slovesnosti v Berlinu, ki jo gosti Evropska komisija, na njej pa sodelujejo predstavniki številnih velikih prometnih podjetij, potrošniških organizacij in nacionalnih organov.