c S

Upravna enota Ljubljana optimizira poslovanje tudi z univerzalnimi okenci in števcem čakajočih na storitev

18.10.2017 13:49 Ljubljana, 18. oktobra (STA) - Upravna enota (UE) Ljubljana je predstavila novosti, namenjene izboljšanju poslovanja. Med njimi sta vzpostavitev univerzalnih okenc in objava števca čakajočih na storitve. Poslovanje naj bi leta 2019 optimizirali tudi s selitvijo izpostav na skupno lokacijo na Linhartovi, je na novinarski konferenci dejal načelnik Lovro Lončar.

Za uvedbo naštetih ukrepov so se po Lončarjevih besedah odločili zaradi porasta poslovanja znotraj sektorja za upravne notranje zadeve na Tobačni ulici.

Na omenjeni lokaciji so z željo poenotiti poslovanje uvedli univerzalna okenca, na katerih lahko stranke opravijo storitve s področja prometa, osebnih dokumentov in prijave prebivališča. Čakalna vrsta je enotna, ne glede na to ali stranka listek vzame v čakalnici A ali B. Spremenjen sistem čakalnih vrst na lokaciji Tobačna je za stranke po načelnikovem mnenju enostavnejši in prijaznejši.

S septembrom so na spletni strani upravne enote objavili tudi števec čakajočih strank, ki se osveži vsakih pet minut. Dosedanji odzivi strank so po besedah Lončarja pozitivni, opozarja pa, da je čas čakanja odvisen od vrste storitve. V prvem polletju letošnjega leta so v primerjavi z enakim obdobjem lani zabeležili okoli sedem tisoč več vlog za izdajo osebnih izkaznic, 3200 več vlog za izdajo potnih listin in 800 več vlog za izdajo vozniških dovoljenj. Zaznavajo tudi povečanje števila izdanih gradbenih dovoljenj.

Večje število čakajočih sicer beležijo predvsem pred prazniki in šolskimi počitnicami ter po 16. uri, saj so edina upravna enota, ki posluje tudi v poznih popoldanskih urah, je dejal Lončar.

Kot zadnji ukrep je Lončar omenil še selitev izpostav upravne enote na Linhartovo 13, ki jo bodo izvedli leta 2019, sektor za upravno notranje zadeve pa bo z delom nadaljeval na naslovu Tobačna 5. "Menimo, da bo to korak naprej, zato da bodo lahko stranke na enem mestu in ob čim bolj poenotenem postopku opravile storitve, nedvomno pa bo to koristno tudi za samo upravno enoto in lažjo organiziranost njenega dela", je dejal Lončar. Na Linhartovo se bo preselilo 118 uslužbencev.

Statistika kaže, da so znotraj UE Ljubljana lani uvedli postopek v 133.612 zadevah, kar kaže na več kot šestodstotni porast zadev v primerjavi z letom 2015. Trend se nadaljuje, saj so v prvi polovici letošnjega leta obravnavali skoraj 13.000 več zadev kot v enakem obdobju lani.

UE Ljubljana sicer pokriva 17 odstotkov populacije na območju Slovenije in ima pol milijona potencialnih strank. Storitve izvajajo vsak dan, ob sredah v enoti Tobačna tudi do 19. ure, dve zaposleni pa sta prisotni tudi v Porodnišnici Ljubljana. Sicer ima UE Ljubljana pet izpostav in šest krajevnih uradov, zaposluje pa 290 uslužbencev.