Luka Koper je na spletni strani Ljubljanske borze objavila, da nadzorni svet enotno stoji na stališču, da je drugi tir potrebno čim prej zgraditi. Kot piše v sporočilu, pa apelirajo na vse deležnike, da se predlog zakona oblikuje tako, "da bo zakonit in hkrati iz finančnega vidika vzdržen za Luko Koper".
V zakonu je med viri za odplačevanje posojil med drugim predvidena taksa na pretovor v Luki Koper. V podjetju so izračunali, da bi seštevek predvidene takse po blagovnih skupinah na podlagi podatkov o pretovoru za lani skupaj znašal 17,9 milijona evrov, kar bi, kot so pred dnevi zapisali v podjetju, za Luko pomenilo, da ne bi mogla več vlagati v razvoj pristanišča in bi srednjeročno začela izgubljati konkurenčne prednosti glede na svoje tekmece.
Nadzorni svet je podal tudi soglasje predlogu uprave o uporabi bilančnega dobička, ki je na zadnji dan lanskega leta znašal 20,32 milijona evrov. Skupščina bo tako odločala o njunem predlogu, da se del bilančnega dobička v višini 13,44 milijona evrov uporabi za izplačilo dividend v bruto vrednosti 0,96 evra na navadno delnico, preostanek bilančnega dobička v znesku 6,88 milijona evra pa ostane nerazporejen.
Predsednik uprave Dragomir Matić je ob potrditvi letnega poročila ocenil, da je skupina Luka Koper danes med najbolj uspešnimi v svoji branži, v mednarodnem merilu, z donosnostjo na kapital, ki je v letu 2016 dosegla 13,9 odstotka. Rezultat smo v zadnjih treh letih, ko smo tudi z okrepljenimi naložbami v pristaniške zmogljivosti pospešili rast pretovora, več kot početverili, je dejal.
Nadzorni svet se je na seji seznanil še z elaboratom upravičenosti naložbe v izgradnjo garažne hiše za potrebe profitnega centra Terminal za avtomobile in RO-RO ter podal soglasje k izvedbi 18,9 milijona evrov vredne naložbe.