c S

Google proti pojavljanju oglasov ob neprimernih vsebinah

21.03.2017 11:49 San Francisco, 21. marca (STA) - Ameriški internetni velikan Google napoveduje nova orodja, ki naj bi podjetjem zagotovila več nadzora nad tem, kje se pojavljajo njihovi oglasi. Do poteze prihaja, potem ko je več podjetij umaknilo svoje oglase s strani v lasti Googla, saj so se pojavili ob ekstremističnih in drugih neprimernih vsebinah, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

"Vemo, da oglaševalci ne želijo svojih oglasov ob vsebini, ki ni v skladu z njihovimi vrednotami," je v zapisu na blogu pojasnil glavni poslovni direktor Googla Philipp Schindler. "Zato od danes zavzemamo strožje stališče do sovražne, žaljive ali škodljive vsebine."

"V prihodnjih dneh in mesecih bomo predstavili nova orodja za oglaševalce, ki bodo tako lahko bolj enostavno in konsistentno upravljali s pojavljanjem njihovih oglasov na Youtubu in svetovnem spletu," je napovedal Schindler.

Za prepoznavanje za oglaševalce neprimerne vsebine bo Google najel pomembno število ljudi, v to smer pa bodo usmerili tudi napredek na področju umetne inteligence, je obljubil. Razrešitev primerov oglasov, ki se pojavijo ob neprimerni vsebini, naj bi tako zagotovili "v roku nekaj ur".

Do poteze prihaja dan zatem, ko so se Googlovi predstavniki opravičili britanski vladi in vrsti podjetij, tudi Marks and Spencer in HSBC, ki so umaknili oglase, potem ko so se ti na spletnih platformah, še posebej na Googlovi strani za deljenje video vsebin Youtube, pojavljali ob ekstremističnih vsebinah.

Britanska vlada, ki je umaknila svoje oglase z Youtuba, je tako sporočila, da je "povsem nesprejemljivo, da se oglasi, plačani z davkoplačevalskim denarjem, pojavljajo ob neprimerni spletni vsebini - in to sporočilo je bilo jasno preneseno Googlu".

"Da bi zagotovili varnost naše znamke, začasno ustavljamo aktivnost na Googlovih platformah, dokler se zadeva ne razreši," je sporočil tiskovni predstavnik podjetja Marks and Spencer.

Časnik The Times je prejšnji teden poročal, da so programi BBC oglaševani ob videih nekdanjega člana Ku Klux Klana, ki povzdiguje belo raso, Davida Duka, pa tudi islamističnega pridigarja Wagdija Ghoneima, ki zaradi sovražnega govora nima vstopa v Veliko Britanijo.

Časnik je v svoji analizi našel več kot 200 antisemitskih videov, Google pa jih šest ni umaknil v časovnem obdobju 24 ur, ki ga sicer določa EU.

Oglaševanje sicer Googlu prinese veliko večino prihodkov. V zadnjem četrtletju lani naj bi po še nerevidiranih podatkih Google tako z oglaševanjem ustvaril skoraj 86 odstotkov od 26,1 milijarde dolarjev prihodkov.