c S

Ničla pete turistične strategije, šesto nam piše Hrvat

27.02.2017 08:56 Ljubljana, 27. februarja (STA) - Nastaja nova turistična strategija. Prejšnja, ki ji je rok trajanja potekel lani, njena vsebina pa se je pokvarila že zdavnaj prej, je vsebovala številne konkretne cilje. A hudič je bil v izvedbi, piše Dnevnik. "Iz stare strategije ne moremo izhajati, ker ničesar iz nje nismo naredili," priznava celo prvi mož slovenskega turizma Zdravko Počivalšek.

Če se ozremo k sosedom, se zdi, kot da je Slovenija podpisala sporazum z okoljevarstveno organizacijo Greenpeace, da na svojem ozemlju ne bo dovolila onesnaževanja s pristajanjem in vzletanjem letal, tako malo zračnih povezav imamo s svetom. A še tam, kjer so, se rado zatakne.

To leto se je Sloveniji obetal kapitalen letalski ulov. Na Brniku naj bi pristajala ugledna družba Emirates. Minister Počivalšek je šel v Dubaj na pogovore o tem z vsem haremom, kar ga je premogel njegov kabinet, a tudi zračno oblečene dame niso bile dovolj za sklenitev zračnega posla. Družba Emirates bo letela v Zagreb, ne v Ljubljano.

Je pa zato Hrvaška priletela v Slovenijo. Ne sicer njena letalska družba, ampak turistični ekspert Miroslav Dragičević, ki je nosilni steber ekipe za pripravo nove slovenske turistične strategije.

Dragičević je prišel kot naročen, da razkrije, kako naj se slovenski turizem, ki nima denarja niti za pošteno oglaševanje, kaj šele za obnovo socialističnih hotelov, približa hrvaškemu. Če tega ne bo storil, ima Slovenija še eno skrito orožje - zunanjega ministra Karla Erjavca. Tistih nekaj milijonov turistov, kolikor jih vsako leto skozi Slovenijo potuje na hrvaški Jadran, bo, kot je že zažugal za primer morebitnega hrvaškega nespoštovanja arbitražnega sporazuma, pač zadržal pri nas. S turistično strategijo ali brez nje, sklene Tatjana Pihlar.