TVS je minuli teden poročala, da je več voznikov LPP opozorilo na nemogoče razporede dela, deljeni delovni čas in nepravilnosti pri plačevanju nadur ter da jim nadrejeni, če jih opozorijo na težave, začnejo groziti.
Predsednik Sindikata voznikov LPP Miha Erbežnik je za TVS dejal, da so vozniki zaradi razporeda na dolgi rok izgoreli. "Dostikrat se zgodi, da ljudje tudi po sedem ur ne vstanejo z vozniškega sedeža in samo krožijo," je povedal.
Da vozniki ne bi imeli nadur, jim bolniško prekinejo s prostimi dnevi, kar je sicer dogovorjeno s sindikati. Erbežnik je ostal brez službe, prepričan je, da zato, ker je opozarjal na nepravilnosti in slabe razmere.
Direktor LPP Peter Horvat priznava, da vozniki delajo v težkih razmerah, a da je takšna narava dela. "Edino, kar lahko naredimo, je, da te pogoje nekoliko bolje ovrednotimo," je za TVS dejal Horvat in dodal, da so z aneksom h kolektivni pogodbi za nadure določili 80-odstotni dodatek, vozniki dobivajo tudi dodatke za neenakomerne izmene in deljen delovni čas.
Horvat je zanikal šikaniranje, grožnje in izsiljevanje, na katerega opozarjajo v Sindikatu voznikov LPP. Nekaj ljudi so res odpustili, je dejal Horvat, a dodal, da iz krivdnih razlogov in da jim je delovno in socialno sodišče pri tem pritrdilo.
Sindikat voznikov sumi, da sodišče netransparentno dodeljuje zadeve sodnikom - ker naj bi o večini zadev z LPP odločala ista sodnica. Odvetnik Radovan Cerjak je v sredo na novinarski konferenci dejal, da se na Delovnem in socialnem sodišču v Ljubljani zadeve v triažni pisarni dodeljujejo na netransparenten način, ki omogoča manipulacije postopka - da določeno zadevo zadržijo toliko časa, da na vrsto pride pravi sodnik. Sodišče je te navedbe zavrnilo.
Na navedbe Sindikata voznikov LPP so se danes odzvali tudi ostali štirje reprezentativni sindikati v podjetju ter svet delavcev, kjer po drugi strani zagotavljajo, da podjetje zaposlenim nudi urejeno delovno okolje.
Izpostavili so, da so se z vodstvom družbe že pri pripravi poslovnega načrta za letos uskladili, da se v prvi polovici leta zaposli dodatnih 35 voznikov, s čimer se bodo nadure zmanjšale.
Prav tako je že dosežen dogovor, da bodo od septembra dalje uvedeni fiksni turnusi z zagotovljenim fondom ur in fiksno zagotovljena dva prosta vikenda mesečno za voznika. Ob tem so navedli, da pogajanja za dvig izhodiščnih plačilnih razredov za mehanike že potekajo.
V podjetju sicer od 1. januarja 2015 velja nova podjetniška kolektivna pogodba, ki je bila usklajena z vsemi sindikati, tudi s Sindikatom voznikov LPP, so opozorili ostali štirje sindikati ter svet delavcev.