Največ orožja je tudi leta 2015 prodalo ameriško podjetje Lockheed Martin, ki prvo mesto zaseda od leta 2009. Prodalo je za 36,4 milijarde dolarjev vojaške opreme, s čimer se je uvrstilo pred ameriškega tekmeca Boeing, ki je prodal za skoraj 28 milijard dolarjev vojaške opreme, poročilo Siprija povzema nemška tiskovna agencija dpa.
Tretje mesto je zasedlo britansko podjetje BAE Systems, ki je prodalo orožje v skupni vrednosti 25,5 milijarde dolarjev. V prvo deseterico pa sta se od evropskih podjetij uvrstila še skupina Airbus (13 milijard dolarjev) in italijansko podjetje Finmeccanica (9,3 milijarde dolarjev), še navaja inštitut.
Svetovna prodaja vojaške opreme in storitev je sicer leta 2015 v primerjavi z letom 2014 upadla za 0,6 odstotka, pri čemer je upadla prodaja severnoameriških podjetij. Prodaja zahodnoevropskih orožarskih podjetij je medtem predlani zrasla za 6,6 odstotka, potem ko je leta 2014 upadla za 7,4 odstotka.
Enajst ruskih podjetij predstavlja približno desetino prodaje sto podjetij z največjo prodajo, k čemur je prispevala predvsem večja ruska poraba za orožje. Kitajskih podjetij zaradi pomanjkljivih podatkov niso uvrstili na seznam, Sipri pa ocenjuje, da bi se nanj lahko uvrstilo devet tamkajšnjih podjetij.
Na svetovni ravni so izdatki za obrambo leta 2015 znašali skupno 1670 milijard dolarjev, kar je odstotek več kot leta 2014. Povečanje so beležili predvsem v Vzhodni Evropi, Aziji in na Bližnjem vzhodu, medtem ko se zmanjševanje obrambnih proračunov v Zahodni Evropi nadaljuje, a umirja.
Po podatkih Siprija je bil medtem obseg mednarodne menjave orožja, kar vključuje prodajo in donacije, v obdobju med letoma 2011 in 2015 za 14 odstotkov večji kot v petih letih pred tem. Pri tem sta bili glavni izvoznici ZDA in Rusija, največje uvoznice pa so bile Indija, Savdska Arabija, Kitajska in Združeni arabski emirati.