S sprejetjem predloga naj bi se izboljšala trdnost in zanesljivost referenčnih vrednosti, pripomoglo naj bi se k odkrivanju in preprečevanju manipulacij z njimi, opredelila pa se bo tudi odgovornost organov glede referenčnih vrednosti in nadzor nad njimi. Pravila dopolnjujejo predlog Komisije, da se manipulacije referenčnih vrednosti opredelijo kot zloraba trga in se strogo kaznujejo z denarnimi kaznimi. VEČ
Opravljena je bila nova raziskava o primanjkljaju DDV, po kateri naj bi EU zaradi neskladnosti s predpisi in zaradi tega nepobranega davka v letu 2011 izgubila 193 milijard EUR. Raziskava je bila opravljena v okviru prenove evropskega sistema DDV in kampanje za preprečevanje davčnih utaj. V raziskavi najdemo podatke o razlikah med zneski DDV, ki bi morali biti pobrani, in pobranimi zneski za 26 držav članic v obdobju 2000-2011. Predstavljeni pa so tudi glavni dejavniki, ki prispevajo k primanjkljaju DDV, in pregled učinkov gospodarske krize na prihodke iz DDV. VEČ
Od 26. do 28. septembra bo v glavnem mestu Litve potekala neuradna razprava o reformi sodišča EU. Namen razprave je pregledati predloge sprememb zakonodaje glede sodišča EU (statut, poslovnik) in možne alternativne rešitve za povečanje učinkovitosti. VEČ
Evropska komisija je objavila poročili o industrijski konkurenčnosti, po katerih so države članice izboljšale poslovno okolje, izvoz in trajnost. Še vedno pa ostaja precej težav, kot npr. povečanje stroškov energije, otežen dostop do financiranja in zmanjšanje naložb v skoraj vseh državah članicah. Za ponovno oživitev evropske industrije je treba … VEČ
Komisija je sprejela drugi del predloga spremenjenega proračuna, ki znaša 3.9 milijard EUR. Prvi del v višini 7.3 milijard je bil že sprejet. Ta predlog je vezan na sprejetje večletnega finančnega okvira (2014-2020). VEČ
Evropski parlament, Svet ministrov in Komisija so se sporazumeli glede preostalih vprašanj o reformi skupne kmetijske politike, ki tudi spada v sklop večletnega okvira financiranja (MFF 2014-2020). Tako so zaključene usklajevalne faze in gredo predlogi v formalno sprejemanje. VEČ
Komisija EU je sprejela dva ukrepa za izboljšanje varnosti medicinskih pripomočkov, s čimer naj bi se povrnilo zaupanje pacientov v medicinske pripomočke, omajano zaradi škandalov kot npr. tisti s prsnimi vsadki. V novih predpisih so pojasnjena merila, ki jih morajo izpolnjevati organi, ki opravljajo inšpekcijske preglede pri proizvajalcih medicinskih pripomočkov, ter naloge teh organov pri izvajanju revizij in ocen v sektorju medicinskih pripomočkov. VEČ
Komisija je predstavila tudi analizo stanja enotnega trga za raziskave (evropski raziskovalni prostor; ERP)Iz poročila izhaja, da je bil dosežen določen napredek, vendar morajo raziskovalne ustanove rešiti določena vprašanja pred rokom za vzpostavitev ERP. VEČ
Komisija je objavila novo Strategijo za gozdove, ki naj bi naslovila izzive v gozdnem sektorju. Gozdovi so eden od ključnih virov EU za izboljšanje kakovosti življenja in odpiranja novih delovnih mest, zraven pa še varujejo ekosistem in druge ekološke ugodnosti. VEČ
EU in Singapur sta sklenila trgovski sporazum, prvi z državami iz jugovzhodne Azije, kar bi lahko odprlo vrata takim sporazumom tudi z drugimi državami iz regije. VEČ
V zadevi C-270/12 je generalni pravobranilec Jääskinen na sodišču EU podal mnenje, glede 28. člena Uredbe o prodaji na kratko. Po njegovem mnenju bi moral biti člen razveljavljen. Izredna pristojnost, ki jo ta člen podeljuje Evropskemu organu za vrednostne papirje in trge, za posege v finančne trge držav članic z urejanjem ali prepovedjo prodaje na kratko gre preko harmonizacijskih ukrepov, ki so nujni potrebni za vzpostavitev ali delovanje notranjega trga. VEČ
V zadevi C-388/11 so na sodišču EU razsojali o odbitnem deležu DDV po šesti direktivi o DDV. Podjetje, katerega glavni sedež je v državi članici, ne more upoštevati prihodkov svojih podružnic v tujini pri računanju odbitnega deleža DDV. Šesta direktiva o DDV ne predvideva uporabe svetovnega deleža. VEČ
V zadevi C-435/11 so na sodišču EU odločili, da zavajajoča poslovna praksa v razmerju do potrošnikov ni poštena in zato tudi prepovedana. Pri tem ni treba dokazovati, da je taka praksa v nasprotju z zahtevami poklicne skrbnosti. Materijo ureja 6(1) člen direktive 2005/29. VEČČlanki izražajo stališča avtorjev, in ne nujno organizacij, v katerih so zaposleni, ali uredništva portala IUS-INFO.